سرمایهگذاری در املاک شبیه یک معجزه است.
بخش کوچکی از استراتژی املاک در خدمات مشتریان” خریدار و فروشنده”.
خدمات مشتریان املاک یک وظیفه مهم و پر ریسک است و شاید کمهزینه.
درواقع استراتژی خدمات ویژه مشتریان در صنعت املاک یک سرمایهگذاری بلندمدت و سودآور است.
خدمات ویژه مشتریان همانند پیگیری بهشدت مهم است. زیرا هر مشتری یک سرمایه باارزش برای املاک است.
پیگیری مشتریان و تبدیل فقط یک مورد در پایان یک هفته به مشتری بالقوه برای شما سودآور خواهد بود.
وقتی شما برای استراتژی و خدمات مشتریان خود در املاک سرمایهگذاری میکنید و دیگر وقت سر خاراندن نخواهید داشت.
اساس کار املاک حرفهای مشتری مداری است و این یعنی پیدا کردن خریدار بالقوه و فروشنده واقعی و درنهایت نوشتن و امضا قرارداد.
اگر مدیر املاک هستید از مشاورین خود بخواهید تا برای مشتریان” خریدار و فروشنده” وقت بگذارند و با آنها در ارتباط باشند و مسیر مذاکره را تسهیل کنند.
سود اصلی املاک از خدماتی است که به هر دو طرف مذاکره یعنی مشتریان میدهید و این شامل خریدار و فروشنده است، فقط تصمیم بگیرید که خدمات بهتر و ارزشمند ارائه کنید