استراتژی خدمات مشتریان در املاک

 

سرمایه‌گذاری در املاک شبیه یک معجزه است.

بخش کوچکی از استراتژی املاک در خدمات مشتریان” خریدار و فروشنده”.

خدمات مشتریان املاک یک وظیفه مهم  و پر ریسک است و شاید کم‌هزینه.

درواقع استراتژی  خدمات ویژه مشتریان در صنعت املاک یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و سودآور است.

خدمات ویژه مشتریان همانند پیگیری به‌شدت مهم است. زیرا هر مشتری یک سرمایه باارزش برای املاک است.

پیگیری مشتریان و تبدیل فقط یک مورد در پایان یک هفته به مشتری بالقوه برای شما سودآور خواهد بود.

وقتی شما برای استراتژی و خدمات مشتریان خود در املاک سرمایه‌گذاری می‌کنید و دیگر وقت سر خاراندن نخواهید داشت.

اساس کار املاک حرفه‌ای مشتری مداری است و این یعنی پیدا کردن خریدار بالقوه و فروشنده واقعی و درنهایت نوشتن و امضا قرارداد.

اگر مدیر املاک هستید از مشاورین خود بخواهید تا برای مشتریان” خریدار و فروشنده”  وقت بگذارند و با آن‌ها در ارتباط باشند و مسیر مذاکره را تسهیل کنند.

سود اصلی املاک از خدماتی است که به هر دو طرف مذاکره یعنی مشتریان می‌دهید و این شامل خریدار و فروشنده است، فقط تصمیم بگیرید که خدمات بهتر و ارزشمند ارائه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه