داستان کسب‌وکار

پیشنهاد میکنم برای داستان خودتان به گزینه خوب فکر کنید.

۱_ هدف:

ابتدا هدف و یا اهدافتتان را در داستان کسب‌وکارتان مشخص کنید، همانند یک فیلم نامه نویس پیش بروید، هدف شما از نوشتن داستان کسبوکارتان رسیدن به پول، خوشبختی، آرامش و هر چیزی دیگری که میخواهد باشد نظر شخصی شما است. اهداف را شفاف و ساده بنویسید.

۲_ مسیر:

در مرحله دوم مسیر را مشخص کنید، مسیری را انتخاب کنید که بتوانید از آن لذت ببرید.

یکی از بخش های مهم در طول داستان مسیر است که باید بتوانید به زیبایی و به درستی از بهترین مسیر استفاده کنید.

۳_ همراهان:

این قسمت به نظر من از دو قسمت قبلی بسیار مهم است.

داشتن هدف در ابتدای کار خیلی مهم است که باید بتوان داستان خوبی را مشخص کرد، مرحله بعدی طراحی و تعریف مسیر است، اما اینکه این مسیر را برای رسیده به اهداف، با چه شخصی باید ادامه دهید بسیار مهم تر است از دو گزینه قبلی چرا که شما اگر دوست مناسب و تکیه گاه خوبی نداشته باشید هر چقدر هم که هدف مهمی داشته باشید، و مسیر تان را به خوبی تعریف کرده باشید یک همسفر بد میتواند همه چیز را به نابودی بکشد.

داستان را با سوال ادامه میدهیم.

نقش داستان در کسب‌وکار شما چیست و چگونه است؟

برای حل ناخواسته ها و مشکلات آیا می‌توان از داستان کمک گرفت؟

برای حل مشکلات کسب‌وکار از چه داستانهای می‌شود استفاده کرد؟

به راستی برای توسعه فردی یا رشد فردی خود نیاز به چه نوع داستانی داریم؟

خوب که دقت می‌کنم برای موفقیت در کسب‌وکار نیاز مند به یک داستان مهم و کاربردی هستیم.

با داشتن یک داستان عامل موفقیت یا شکست یک شخص یا حتی یک کسب‌وکار بزرگ را رقم میزند، داستانی که میتواند شما و کسب‌وکار شما را به راحتی مدیریت کند. در این کتاب سعی بر این دارم که مسیر کسب‌وکار را با یک الگوی داستان پیش ببرم منظورم دقیقا هر کسب‌وکاری است.

در این مجموعه  قصد دارم که مسیر کسب‌وکار و موفقیت را با طراحی و نوشتن یک الکوی داستانی پیش برد.

البته که نمیتوان برای همه از یک نسخه واحد استفاده کرد ولی داستان تعیین کننده نتیجه است و شما میتوانید با ایده گرفتن از این مجموعه الکوی واقعی خودتان را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه