مهمترین داستان شما چیست؟

نقش ناخواسته ها در  داستان کسبوکار ها چیست؟

مهم ترین موانع در داستان کسبوکار شما کدامند؟

چرا خیلی مواقع عبارتهای تاکیدی نمیتوانند کسبوکارها را نجات دهد؟

به راستی داستان عبارتهای تاکیدی چیست و از کجا آمدند و تاثیر عبارتهای تاکیدی در داستان کسبوکار شما چقدر است؟

آیا عبارتهای تاکیدی میتواند نقش مهمی در داستان کسبوکار شما داشته باشد؟

نکته/: کمی خوب دقت کنید بیشتر چالشها و مشکلات در داستان کسبوکار در قالب یک یا چند داستان خودشان را مطرح میکنند.

به دنبال چرایی داستان موفقیت و پیروزی در یک کسبوکار باشید.

رالف_ والد_ امرسون میگوید: تنها کسی که سرنوشت شما را به آن تبدیل میکند، همانی است که خودتان تصمیم به بودنش میگیرید.

با توجه به نقل قول از امرسون، شما تبدیل به همانی خواهید شد که برایش یک داستان جذاب و اثر گذارر تعریف میکنید.

دقت داشته باشید که فرآیند تغییر ، آرام، آهسته، طولانی، پر پیچ و خم، دردناگ، و سخت است و در طول مسیر هیچ چیز ثابت نیست و در حال تغییر است.

به یک نواور قلب دقت کنید، اگر خطوط در یک خط راست باشد، دکتر اعلام میکند که صاحب این نوار قلب مرده است ولی با بالا و پایین بودن خطوط یعنی اینکه شخص زنده است و احتمالا نیاز به کمک پزشکی دارد.

پیشنهاد میکنم شروع کنید به نوشتن داستان کسبوکار جدید خودتان و آن را تقریبا ده درصد از داستان قبلی بهتر و قوی تر پیش ببرید، نیازی نیست کل داستان جدید را صد در صد تغییر دهید، فقط ده درصد آن را بهتر کنید و در ویرایش بعدی نیز ده درصد پیشرفت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه