سرمایه‌گذاری املاک در کدام کشور

سرمایه‌گذاری در املاک خارج از کشور

کدام کشور و چرا؟

۱ ایران ؟

۲ ترکیه؟

۳ کشورهای عربی؟

۴ اسپانیا؟

۵ کانادا؟

۶ قبرس؟

۷ مالزی؟

۸ . . .

اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در املاک را داشته باشید، کدام کشور و کدام منطقه را انتخاب می‌کنید و چرا؟

سؤال دیگر که در اینجا مطرح می‌شود هدف شما در سرمایه‌گذاری املاک به ویژه در خارج از کشور چیست؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری در املاک رادارید (( البته بدون در نظر گرفتن منابع مالی یعنی اینکه هیچ محدودیتی مالی ندارید و فقط می‌توانید در یک کشور سرمایه‌گذاری داشته باشید. کدام کشور و چرا آن را انتخاب می‌کنید؟

توضیح اینکه اصلاً هدف شما از سرمایه‌گذاری در املاک چیست  به ویژه د ر خارج از کشور به چه منظوری اقدام به خرید خانه میکنید؟

به چه دلیل یا دلایلی در املاک سرمایه‌گذاری می‌کنید، همیشه و البته در اکثر مواقع هدف از سرمایه‌گذاری ” به هر شکل و به هر میزان ” سودآوری و افزایش نقدینگی است.

اما ممکن است هدف  از سرمایه‌گذاری در املاک در یک  کشور خاص دلیل دیگر داشته باشد، مثل گرفتن اقامت و یا تحصیل و یا مهاجرت و غیره باشد، این در حالی است که به نظر من بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری آن‌هم به‌ویژه در حوزه املاک  داخل کشور است که می‌تواند برای آن دلایل بی‌شماری مطرح کرد.

درگذشته دور وقتی دوران نوجوانی را طی می‌کردم با جمله آشنا شدم و بعدها دیدم در خیلی موارد کاربرد دارد و آن جمله

“” اگر قرار است کاری کنید، بروید محله خودتان ”

شاید بگویید این جمله در حوزه سرمایه‌گذاری در املاک چه کاربردی دارد. دقت کنید وقتی موضوع سرمایه‌گذاری در املاک مطرح می‌شود به همه دوستان پیشنهاد می‌کنیم در منطقه‌ای که شناخت دارید سرمایه‌گذاری کنید و اگر شناخت نسبت به آن منطقه ندارید و یا شناخت شما ضعیف است، حتماً بارها و بارها از آن منطقه بازدید کنید و صرفاً بر اساس حرف‌های یک دوست یا یک مشاور اقدام به سرمایه‌گذاری نکنید.

به‌هرحال  برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور هم باید در منطقه‌ای سرمایه‌گذاری کنید که آشنا هستید. حال اینکه گاهی بر اساس تبلیغاتها و یا تعریف و تمجید برخی از افراد اقدام به سرمایه گذاری در کشور دیگری را انجام میدهیم که هیچ شناختی نداریم و از مزایا و معایب آن کشور اطلاع نداریم و شاید با دیدن در باغ سبز اقدام به سرمایه گذاری کرده‌ایم.

گاهی مواقع می‌شنوم که دوست در فلان کشور سرمایه‌گذاری کرده و تمام سرمایه‌اش به دلایل مختلف از بین رفته است.

دقت کنید مرغ همسایه همیشه غاز نیست.

ولی حال اگر دوست دارید در املاک سرمایه گذاری کنید و حتما در آن برنده باشید باید و باید هوشمندانه و آگاهانه اقدام کنید.

برای اینکار مهم میتوانید از ما مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه