محتوای عالی

جلسه دوازدهم:

جلسه دوازدهم از بیست داستان کسب‌وکار

داستان تولید و نوشتن

داستان محتوای عالی و حرفه‌ای

داستان نیاز اصلی برای موفقیت در کسب‌وکار

تولید محتوای عالی و اثرگذار نیاز به تخصص در داستان سرایی دارد.

وظیفه شما کشف رمز بهترین داستان برای  تولید محتوای عالی برای کسب‌وکار عالی است.

بیشتر مدیران کسب‌وکارها بر این باور هستند که تولید محتوا کار ساده‌ای است.

واقعاً نوشتن سخت است و نیاز به تمرین و پشتکار دارد.

در شرایط امروز و دنیای اینترنت، تولید محتوای عالی برای هر کسب‌وکار امری لازم و ضروری است.

هر کسب‌وکاری یک یا چند داستان دارد ولی برای موفق شدن نیاز به یک داستان جذاب و خاص دارد.

بخش مهمی از داستان هر کسب‌وکار در پاسخ به یک سؤال شکل می‌گیرد و آن اینکه چطور مخاطب را درگیر داستان کسب‌وکار خودمان کنیم؟

اگر مدیر و یا صاحب کسب‌وکار خودتان هستید تولید محتوا عالی و نوشتن داستان ویژه و جذاب از مهم‌ترین دغدغه‌های شما باید باشد.

_ داستان

_ نوشتن

_ نقاشی

هر سه‌یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بشر است. زمانی خیلی دور در زندگی غارنشینی، نقاشی‌ها در قالب یک یا چند داستان ظهور کردند و  مسیر موفقیت را برای انسان‌ها بازکرده و این دست آورد  در همه زمینه‌های زندگی انسان  نمایان شد.

 

در حال حاضر تولید محتوا یا نوشتن یک داستان عالی و اثرگذار برای هر کسب‌وکاری همانند اکسیژن واجب و حیاتی است.

اگر می‌خواهید در میان این‌همه رقیب ماندگار باشید و البته که موفق هم باشید نیاز دارید به تولید محتوای عالی و منحصربه‌فرد.

 

کلماتی که ارسال می‌کنید نماینده شما هستند، نوشته‌های شما و یا تصاویر شما پیکی هستند از جانب شما و هرکدام از آن‌ها داستانی را برای مخاطبین شما ارسال می‌کنند.

نوشته شما یا همان محتوای ارسالی شما، معرف شما است و بر اساس آن قضاوت می‌شوید.

انتخاب داستان برای تولید محتوا بسیار مهم و ضروری است و اینکه چه بنویسم و چطور بنویسم که بتوانم ارتباط خوب و عمیقی با مخاطب برقرار کنم، خوب میدانید که سه ثانیه اول تعیین‌کننده است، وقتی قرار است بنر یا تیزی تولید کنید باید در ۳ ثانیه اول مخاطب را جذب کنید و در ۱۲ الی ۱۵ ثانیه بعدی مخاطب را تبدیل به یک مشتری کنید.

محتوا چیست؟

محتوا یا داستان هر چیزی که مشتری شما بتواند با آن ارتباط بگیرید، می‌تواند در قالب متن/ عکس/ ویدیو/ صدا.

به نظر من محتوا نیز نوعی قصه و داستان است.

البته ریشه اصلی محتوا همان نوشتن است و ما اسم آن را گذاشتیم ” نوشتن برای تغییر”.

نکته ۱:  محتوای معمولی برای کسب‌وکارهای معمولی.

نکته  ۲:  محتوای خوب برای کسب‌وکارهای خوب.

نکته  ۳: محتوای عالی برای کسب‌وکارهای عالی.

به نظر من چهار دسته کسب‌وکار داریم.

گروه اول معمولی، گروه دوم خوب، گروه سوم عالی هستند و البته گروه چهارم همان‌هایی بودند که داستان و محتوای جذاب نداشتند و از بین رفتند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه