داستان کسب‌وکار شما

 

 

هر کسب‌وکار  نیاز به یک داستان دارد.

داستان کسب‌وکار باید شما را وادار کند که از کارهای ساده دست‌بردارید، با سختی‌ها روبرو شوید و کارهای مهم‌تری را انجام بدهید.

برای موفقیت در کسب‌وکار نیاز به یک داستان قدرتمند و البته با برنامه‌ریزی دقیق و خاص داریم.

به نظر من برای موفق شدن در هر کسب‌وکاری ابتدا می‌بایست یک داستان عالی و جذاب داشت. البته داستان در تمام مراحل زندگی و کسب‌وکار وجود دارد.

به نظر من تفاوت بین افراد موفق و افراد شکست‌خورده فقط در داستان‌های آن‌ها است در داستان افراد موفق جای برای اماواگر نمی‌ماند. ولی احتمالاً گزینه دوم و گزینه جایگزین دارند ولی تسلیم شدن در کار نیست. با توجه به دنیای اینترنت و جستجوی ساده برای یافتن داستان‌های افراد موفق بسیار راحت‌تر می‌توان داستان موردعلاقه را پیدا کرد. به نظر می‌رسد که راحت‌ترین کار این است که نمونه‌های افرادی را که در حوزه کاری خودمان هستند و موفق شده‌اند را پیدا کنیم و از آن‌ها الگو برداریم و داستان خودمان را بومی‌سازی کنیم. البته که بهتر است داستان ما مستقل باشد ولی برای شروع نیاز به مطالعه و آگاهی داریم.علت اینکه خیلی‌ها برای کسب‌وکار خودشان داستان نمی‌نویسند، می‌تواند چندین دلیل داشته باشد و شاید مهم‌ترین دلیل آن‌ها این است که توانایی نوشتن و تعریف کردن داستان را ندارند.

شما برای اینکه بتوانید داستان خوبی برای کسب‌وکارتان داشته باشید نیاز دارید که در آن موضوع توانایی لازم را داشته باشید و دوم اینکه به آن موضوع عمیقاً ایمان داشته باشیم و با عشق و علاقه زیادی را انجام بدهیم.

باید برای کسب و درامد و موفقیت در موضوع کاری خودتان بتوانید یک داستان جذاب تعریف کنید. مهم نیست چه شغلی در کجا ، مهم داستان عالی و جذاب است.

اصولاً ترس از تغییر مانع بزرگی برای موفقیت افراد است که باید ترس را تبدیل به یک واژه کنید و از آن عبور کنید.

در داستان خود ازجمله معروف استفاده کنید ” یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت ”  شما برای موفقیت در کسب‌وکارتان برای خودتان بنویسید ” یا داستانی خواهم یافت و یا داستانی خواهم ساخت” داستانی که بتواند کسب‌وکار من را طلایی و موفق کند. برای کسب‌وکارتان داستانی عالی و جذاب بنویسید.

داستان کسب‌وکار شما باید بتواند هزینه‌های شمارا پوشش بدهد.

داستان کسب‌وکار شما باید بتواند نیازهای شمارا پوشش بدهد.

داستان کسب‌وکار شما باید برای آینده شما جذابیت ایجاد کند.

داستان کسب‌وکار شما . . . .

 

اگر داستان کسب‌وکار شما باسلیقه و علاقه شما هماهنگ نباشد، احتمال اینکه آن داستان نابود شود ۹۹ درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه